Ξεπεράστηκαν τα "διαδικαστικά" προβλήματα
και από χθες το απόγευμα άρχισαν να πιστώνονται οι λογαριασμοί των
δικαιούχων της ενιαίας ενίσχυσης.
Πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να παραλαμβάνετε
από τις τράπεζες (με βιβλιάριο από το ταμείο ή από ΑΤΜ με τη χρήση της
κάρτας αναλήψεων) το ποσό. Ωστόσο αυτό δε σημαίνει ότι έχουν λυθεί και
όλα τα προβλήματα.
Κι αυτό διότι σε κάποιες περιπτώσεις, για λόγους
που δεν έχουν ακόμη ξεκαθαριστεί, αντί να πιστωθεί το 50% της ενιαίας
ενίσχυσης (δηλαδή η πρώτη δόση, όπως προβλεπόταν), πιστώθηκε μόλις το
25%. Κι αυτό παρότι έχει δηλωθεί από κάθε πλευρά ότι δεν πρόκειται να
γίνει οποιαδήποτε παρακράτηση ή συμψηφισμός με τα ποσά της επιδότησης.
Την αποκλειστική ευθύνη του λάθους έχει ο ΟΠΕΚΕΠΕ σύμφωνα με το γενικό γραμματέα της ΟΑΣΝΗ Μιχάλη Καμπιτάκη.
Μάλιστα παραγωγοί που διαπιστώνουν το ίδιο
εκταμιεύοντας τα χρήματά τους θα πρέπει να επικοινωνούν με την
Ομοσπονδία προκειμένου να διευθετηθεί το θέμα. Απορία, σύμφωνα με τον
ίδιο, εξέφραζαν και μεγαλοστελέχη του Οργανισμού που ασχολούνται όλο το
χρόνο αποκλειστικά μόνο με αυτό το θέμα.
Το υπόλοιπο ποσό της επιδότησης θα πιστωθεί παραμονές των Χριστουγέννων, ή το αργότερο ως τις 31 Δεκεμβρίου.
Σε πανελλήνιο επίπεδο 886 εκ ευρώ στους λογαριασμούς 656.736 γεωργών και κτηνοτρόφων.
Ποσά που λαμβάνουν οι κρητικοί από την ενιαία ενίσχυση
| ΝΟΜΟΣ | ΠΟΣΟ ΠΙΣΤΩΣΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑ | ΠΛΗΘΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ |
| ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ | 65.367.329,52 | 55.510 |
| ΛΑΣΙΘΙΟΥ | 14.538.997,36 | 18.077 |
| ΡΕΘΥΜΝΗΣ | 29.939.184,10 | 20.784 |
| ΧΑΝΙΩΝ | 22.658.569,79 | 22.478 |