Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014

Συνάντηση για τους γονείς της Α΄ Δημοτικού στη Σητεία

Συνάντηση για τους γονείς της Α΄ Δημοτικού στη Σητεία Την Τετάρτη 29 Οκτωβρίου στις 6 μ.μ., διοργανώθηκε συνάντηση για τους γονείς της Α΄ Δημοτικού του 3ου Δημοτικού Σχολείου Σητείας,
στο χώρο του σχολείου. Στη συνάντηση συζητήθηκε ο ρόλος των γονέων στην ομαλή μετάβαση και προσαρμογή των παιδιών στην Α΄ Δημοτικού και τονίστηκε ιδιαίτερα η σημασία της καλής συνεργασίας σχολείου και οικογένειας.
Τη συνάντηση διοργάνωσαν οι δασκάλες της τάξης σε συνεργασία με τη Σχολική Σύμβουλο της 3ης Περιφέρειας Λασιθίου.

Πηγή : Ανατολή

Συνολικες προβολες σελιδας