
Την Τετάρτη 29 Οκτωβρίου στις 6 μ.μ., διοργανώθηκε συνάντηση για
τους γονείς της Α΄ Δημοτικού του 3ου Δημοτικού Σχολείου Σητείας,
στο
χώρο του σχολείου. Στη συνάντηση συζητήθηκε ο ρόλος των γονέων στην
ομαλή μετάβαση και προσαρμογή των παιδιών στην Α΄ Δημοτικού και
τονίστηκε ιδιαίτερα η σημασία της καλής συνεργασίας σχολείου και
οικογένειας.
Τη συνάντηση διοργάνωσαν οι δασκάλες της τάξης σε συνεργασία με τη Σχολική Σύμβουλο της 3ης Περιφέρειας Λασιθίου.
Πηγή : Ανατολή