
Το χειρότερό τους εφιάλτη βλέπουν να
ζωντανεύει οι κτηνοτρόφοι της Κρήτης, που απειλούνται να χάσουν τώρα και
τα κοπάδια τους σε πλειστηριασμούς.
Η πρωτόγνωρη αυτή διαδικασία, με
αντικείμενα πλειστηριασμών όχι σπίτια, αυτοκίνητα ή οικόπεδα, αλλά
πρόβατα, κατσίκια και γίδες, έχει ήδη ξεκινήσει, σύμφωνα με καταγγελίες,
σε περιοχές του Ρεθύμνου. Για άνευ προηγουμένου διαδικασία κάνουν λόγο
κτηνοτρόφοι και μη, επισημαίνοντας ότι οι πλειστηριασμοί προβάτων είναι
«εντελώς απαράδεκτοι» και «κατάντια».
«Αν το κάνει η τράπεζα ή το κράτος γιατί χρωστά ο
κτηνοτρόφος στο Δημόσιο είναι εντελώς απαράδεκτο, αφού το ίδιο το
κράτος ήδη οφείλει να μας δώσει χρήματα από επιδοτήσεις της Ευρωπαϊκής
Ένωσης», σχολίασε ο αντιπρόεδρος των κτηνοτρόφων στο Ηράκλειο Στρατής
Σκουλάς.
Πηγή : Νέα Κρήτη