23
νεκρά ζώα βρήκαν τα μέλη του Φιλοζωικού Συλλόγου Σητείας σήμερα το πρωί
όταν πήγαν να τα φροντίσουν στον χώρο όπου εδώ και λίγο χρονικό
διάστημα φιλοξενούνται τα αδέσποτα ,
σε χώρο των κτιριακών εγκαταστάσεων των πρώην Δημοτικών Σφαγείων στην περιοχή Γκέλα Σητείας.
Το θέαμα που αντίκρισαν ήταν φρικιαστικό.
Ανάμεσα στα ζωντανά σκυλιά υπήρχαν 23 νεκρά τα οποία είχαν δηλητηριαστεί από φόλα που κάποιο ή κάποια δίποδα που ανήκουν στο ανθρώπινο βασίλειο είχαν ρίξει χθες το βράδυ μετά τις 8 όταν και πάλι είχαν επισκεφθεί τον χώρο μέλη της Φιλοζωικής για να ταΐσουν και να φροντίσουν τα ζώα.
Η πράξη αυτή δεν έχει σαφώς λογική και δυστυχώς επαναλαμβάνεται λίγο χρονικό διάστημα από τότε που μεταφέρθηκαν στον χώρο αυτό τα αδέσποτα ζώα, περίπου πριν ένα μήνα . Τότε το πρώτο μάλιστα βράδυ που τα σκυλιά φιλοξενήθηκαν στο νέο αυτό χώρο κάποιος ή κάποιοι είχαν πετάξει και πάλι φόλα με αποτέλεσμα να δηλητηριαστούν και να πεθάνουν 6 ζώα.
Δυστυχώς ο παραλογισμός συνεχίζεται με αποτέλεσμα σήμερα να υπάρχουν 23 νεκρά ζώα στον χώρο αυτό.
Αστυνομικοί του Τμήματος της Σητείας έσπευσαν νωρίτερα στην περιοχή διεξάγοντας έρευνα και συλλέγοντας στοιχεία ενώ αναμένεται κλιμάκιο της σήμανσης και της κτηνιατρικής υπηρεσίας. Στον χώρο έχουν τοποθετηθεί κάμερες, το υλικό των οποίων επίσης εξετάζεται.
Η τοπική κοινωνία της Σητείας, ο Δήμος μέσω και του Δημάρχου Θοδωρή Πατεράκης , οι αρχές και φορείς του τόπου καταδικάσουν την αποτρόπαια αυτή πράξη και ζητούν να βρεθούν οι ή ο ένοχος.
Τα μέλη του Φιλοζωικού Συλλόγου δεν κρύβουν την θλίψη τους αλλά και την οργή τους διερωτώμενα «πως είναι δυνατόν να υπάρχουν άνθρωποι που να συμπεριφέρονται με τέτοιο τρόπο;»
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ

Πηγή : Aνατολή
σε χώρο των κτιριακών εγκαταστάσεων των πρώην Δημοτικών Σφαγείων στην περιοχή Γκέλα Σητείας.
Το θέαμα που αντίκρισαν ήταν φρικιαστικό.
Ανάμεσα στα ζωντανά σκυλιά υπήρχαν 23 νεκρά τα οποία είχαν δηλητηριαστεί από φόλα που κάποιο ή κάποια δίποδα που ανήκουν στο ανθρώπινο βασίλειο είχαν ρίξει χθες το βράδυ μετά τις 8 όταν και πάλι είχαν επισκεφθεί τον χώρο μέλη της Φιλοζωικής για να ταΐσουν και να φροντίσουν τα ζώα.
Η πράξη αυτή δεν έχει σαφώς λογική και δυστυχώς επαναλαμβάνεται λίγο χρονικό διάστημα από τότε που μεταφέρθηκαν στον χώρο αυτό τα αδέσποτα ζώα, περίπου πριν ένα μήνα . Τότε το πρώτο μάλιστα βράδυ που τα σκυλιά φιλοξενήθηκαν στο νέο αυτό χώρο κάποιος ή κάποιοι είχαν πετάξει και πάλι φόλα με αποτέλεσμα να δηλητηριαστούν και να πεθάνουν 6 ζώα.
Δυστυχώς ο παραλογισμός συνεχίζεται με αποτέλεσμα σήμερα να υπάρχουν 23 νεκρά ζώα στον χώρο αυτό.
Αστυνομικοί του Τμήματος της Σητείας έσπευσαν νωρίτερα στην περιοχή διεξάγοντας έρευνα και συλλέγοντας στοιχεία ενώ αναμένεται κλιμάκιο της σήμανσης και της κτηνιατρικής υπηρεσίας. Στον χώρο έχουν τοποθετηθεί κάμερες, το υλικό των οποίων επίσης εξετάζεται.
Η τοπική κοινωνία της Σητείας, ο Δήμος μέσω και του Δημάρχου Θοδωρή Πατεράκης , οι αρχές και φορείς του τόπου καταδικάσουν την αποτρόπαια αυτή πράξη και ζητούν να βρεθούν οι ή ο ένοχος.
Τα μέλη του Φιλοζωικού Συλλόγου δεν κρύβουν την θλίψη τους αλλά και την οργή τους διερωτώμενα «πως είναι δυνατόν να υπάρχουν άνθρωποι που να συμπεριφέρονται με τέτοιο τρόπο;»
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Aνατολή