Το Σάββατο 20 Ιουλίου, εορτή του Προφήτου Ηλία του
Θεσβίτου, πανηγύρισε το φερώνυμο εξωκκλήσιον της Ενορίας Σφάκας Σητείας
στη θέση «Μονοκαρά».
Το απόγευμα της Παρασκευής 19 Ιουλίου
τελέσθηκε ο Μέγας πανηγυρικός εσπερινός, στον οποίο χοροστάτησε,
ευλόγησε τους προσφερόμενους άρτους και κήρυξε τον θείο λόγο ο Σεβ.
Μητροπολίτης Ιεραπύτνης και Σητείας κ. Ευγένιος, περιστοιχούμενος από
Εφημερίους της περιοχής.
Ο Σεβ. κ. Ευγένιος μιλώντας στο πολυάριθμο εκκλησίασμα, αναφέρθηκε σε θαυμαστά γεγονότα από τον βίο του θεόπτου και μεγάλου Προφήτη της Παλαιάς Διαθήκης και υπογράμμισε ότι η επίγεια ζωή του δεν είχε το σύνηθες τέλος, αφού ο Προφήτης Ηλίας ζωντανός «εν νεφέλαις ηρπάγη δι᾽ άρματος πυρίνου εις ουρανόν».
Κατά την ακολουθία του Εσπερινού παρέστησαν ο Αντιδήμαρχος Σητείας κ. Ιωάννης Αυγουστινάκης, ο Πρόεδρος και τα Μέλη της Τοπικής Κοινότητας Σφάκας και πολύς κόσμος από την ευρύτερη περιοχή.
Ανήμερα της εορτής τελέσθηκε η ακολουθία του Όρθρου και η Θεία Λειτουργία.
Πηγή : Ανατολή