Τέλος σε μια πολύχρονη «βεντέτα» που είχε γίνει πανελλήνιο θέμα
αναμένεται να βάλει, μέσα στο 2011, η συγχώνευση σε ένα ενιαίο φορέα των
ΚΤΕΛ Δυτικής και Ανατολικής Κρήτης.
Οι όροι της συνένωσης για τη δημιουργία της εταιρείας ΚΤΕΛ Κρήτης διαφέρουν από την προηγούμενη αποτυχημένη απόπειρα καθώς ορίζεται ισότιμη συμμετοχή των δύο εταιρειών στον νέο φορέα και εναλλαγή της διοίκησης κάθε τέσσερα χρόνια μεταξύ Χανίων και Ηρακλείου.
Χθες οι πρόεδροι των ΚΤΕΛ Δυτικής και Ανατολικής Κρήτης Χαράλαμπος Τουλουπάκης και Γιώργος Καλιτσουνάκης επισκέφθηκαν τον περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη ο οποίος εξέφρασε τη στήριξή του στο νέο αυτό εγχείρημα.
Ο κ. Τουλουπάκης υπογράμμισε ότι αυτό πρόκειται να γίνει δια νόμου ενώ η εκπροσώπηση των δύο σημερινών ΚΤΕΛ στον νέο φορέα που θα προκύψει θα είναι ισότιμη δηλαδή 50-50. «Σε περίπτωση διαφωνίας θα πάμε στη διαιτησία. Θα είναι ο πρόεδρος του Εφετείου Κρήτης, ο δήμαρχος Χανίων αναπληρωτής αυτού και ο δήμαρχος Ηρακλείου αναπληρωτής αυτού», σημείωσε ο κ. Τουλουπάκης, ενώ επεσήμανε ότι αυτό που διαφοροποιεί σημαντικά τη νέα προσπάθεια από την προηγούμενη απόπειρα είναι ότι «δεν θα υπάρχουν πλειοψηφίες και μειοψηφίες όπως ήταν παλιά» και ότι «στις γενικές συνελεύσεις θα είμαστε ένα προς ένα. Επομένως δεν υπάρχει τώρα ούτε νικητής ούτε ηττημένος».
Από εκεί και πέρα, πρόσθεσε, η έδρα της εταιρείας θα είναι στο Ηράκλειο, ενώ η διοίκησή της θα εναλλάσσεται κάθε τέσσερα χρόνια μεταξύ Χανίων και Ηρακλείου με την πρώτη τετραετία η διοίκηση να βρίσκεται στα Χανιά.
«Όταν λέμε ότι το έργο όλο της Κρήτης είναι ένα σημαίνει ότι θα υπάρχει μια εταιρεία με 350 αυτοκίνητα, με κοινό ταμείο κ.λπ. Σίγουρα αυτό θα βοηθήσει στην ανάπτυξη των ΚΤΕΛ και το όνειρό μας είναι όλοι οι φορείς του νησιού να γίνουμε ένα αστικά και υπεραστικά διότι ο ένας πέφτει πάνω στον άλλο για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού», δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο κ. Τουλουπάκης.
Ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Δυτικής Κρήτης τόνισε επίσης ότι η συγκεκριμένη εξέλιξη εφόσον ολοκληρωθεί σύμφωνα με τον σχεδιασμό θα αποτελέσει σημαντικό αναπτυξιακό βήμα για τις συγκοινωνίες καθώς θα αξιοποιηθεί στο έπακρο το πλεονέκτημα του καινούριου στόλου τον οποίο διαθέτουν οι δύο εταιρείες.
Δημήτρης Μαριδάκης
Χανιώτικα Νέα
Οι όροι της συνένωσης για τη δημιουργία της εταιρείας ΚΤΕΛ Κρήτης διαφέρουν από την προηγούμενη αποτυχημένη απόπειρα καθώς ορίζεται ισότιμη συμμετοχή των δύο εταιρειών στον νέο φορέα και εναλλαγή της διοίκησης κάθε τέσσερα χρόνια μεταξύ Χανίων και Ηρακλείου.
Χθες οι πρόεδροι των ΚΤΕΛ Δυτικής και Ανατολικής Κρήτης Χαράλαμπος Τουλουπάκης και Γιώργος Καλιτσουνάκης επισκέφθηκαν τον περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη ο οποίος εξέφρασε τη στήριξή του στο νέο αυτό εγχείρημα.
Ο κ. Τουλουπάκης υπογράμμισε ότι αυτό πρόκειται να γίνει δια νόμου ενώ η εκπροσώπηση των δύο σημερινών ΚΤΕΛ στον νέο φορέα που θα προκύψει θα είναι ισότιμη δηλαδή 50-50. «Σε περίπτωση διαφωνίας θα πάμε στη διαιτησία. Θα είναι ο πρόεδρος του Εφετείου Κρήτης, ο δήμαρχος Χανίων αναπληρωτής αυτού και ο δήμαρχος Ηρακλείου αναπληρωτής αυτού», σημείωσε ο κ. Τουλουπάκης, ενώ επεσήμανε ότι αυτό που διαφοροποιεί σημαντικά τη νέα προσπάθεια από την προηγούμενη απόπειρα είναι ότι «δεν θα υπάρχουν πλειοψηφίες και μειοψηφίες όπως ήταν παλιά» και ότι «στις γενικές συνελεύσεις θα είμαστε ένα προς ένα. Επομένως δεν υπάρχει τώρα ούτε νικητής ούτε ηττημένος».
Από εκεί και πέρα, πρόσθεσε, η έδρα της εταιρείας θα είναι στο Ηράκλειο, ενώ η διοίκησή της θα εναλλάσσεται κάθε τέσσερα χρόνια μεταξύ Χανίων και Ηρακλείου με την πρώτη τετραετία η διοίκηση να βρίσκεται στα Χανιά.
«Όταν λέμε ότι το έργο όλο της Κρήτης είναι ένα σημαίνει ότι θα υπάρχει μια εταιρεία με 350 αυτοκίνητα, με κοινό ταμείο κ.λπ. Σίγουρα αυτό θα βοηθήσει στην ανάπτυξη των ΚΤΕΛ και το όνειρό μας είναι όλοι οι φορείς του νησιού να γίνουμε ένα αστικά και υπεραστικά διότι ο ένας πέφτει πάνω στον άλλο για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού», δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο κ. Τουλουπάκης.
Ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Δυτικής Κρήτης τόνισε επίσης ότι η συγκεκριμένη εξέλιξη εφόσον ολοκληρωθεί σύμφωνα με τον σχεδιασμό θα αποτελέσει σημαντικό αναπτυξιακό βήμα για τις συγκοινωνίες καθώς θα αξιοποιηθεί στο έπακρο το πλεονέκτημα του καινούριου στόλου τον οποίο διαθέτουν οι δύο εταιρείες.
Δημήτρης Μαριδάκης
Χανιώτικα Νέα