
Μένεις στο Λασίθι και θέλεις να ταξιδέψεις αεροπορικώς από τη Σητεία για την Αθήνα, για να παρακολουθήσεις τον μεγάλο τελικό Κυπέλλου του ΟΦΗ με τον Ολυμπιακό στις 17 Μαΐου στο ΟΑΚΑ;

Μένεις στο Λασίθι και θέλεις να ταξιδέψεις αεροπορικώς από τη Σητεία για την Αθήνα, για να παρακολουθήσεις τον μεγάλο τελικό Κυπέλλου του ΟΦΗ με τον Ολυμπιακό στις 17 Μαΐου στο ΟΑΚΑ;
ΠΟΙΜΑΝΤΟΡΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΑΣΧΑ
† ΚΥΡΙΛΛΟΣ
ΜΕ ΤΟ ΕΛΕΟΣ ΚΑΙ ΤΗ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΙΕΡΑΠΥΤΝΗΣ
ΚΑΙ ΣΗΤΕΙΑΣ, ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΚΛΗΡΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΕΟΦΡΟΥΡΗΤΟ ΛΑΟ ΤΗΣ ΑΓΙΩΤΑΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΙΕΡΑΠΥΤΝΗΣ ΚΑΙ ΣΗΤΕΙΑΣ,
ΧΑΡΗ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΑΣΤΑΝΤΑ ΣΩΤΗΡΑ ΧΡΙΣΤΟ

Την ώρα που το Δημόσιο με απόφαση Υπουργού Υποδομών χρημοτοδοτεί με ακόμη 793 εκατ. Ευρώ συν χρήματα από το Ταμείο Ανάκαμψης το μεγάλο τμήμα του ΒΟΑΚ από Κίσσαμο ως Ηράκλειο μήκους 157,7 χλμ και η σύμβαση είναι στο Ελεγκτικό Συνέδριο για να υπογράψει αμέσως μετά η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ που είναι ο ανάδοχος του μεγάλου οδικού άξονα συνολικού ύψους άνω των 2 δις. ευρώ η δικαιολογία για την Ανατολική Κρήτη είναι φτηνή… αφού η κυβέρνηση λέει ότι δεν έχει χρήματα για να φτάσει ο ΒΟΑΚ ως τη Σητεία.

Είναι στιγμές που όσο κι αν θέλεις να σιωπήσεις δεν μπορείς.
Παρακολουθώ το Δήμαρχο να εξεγείρεται που η Σητεία μένει εκτός ΒΟΑΚ και βγαίνω από τα ρούχα μου.
Εξεγείρεται ο Δήμαρχος με απίστευτη καθυστέρηση.

Το Σαββατοκύριακο 12-13 Απριλίου 2025, ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός Women dο Business διοργάνωσε το πρώτο Παγκρήτιο συνέδριο γυναικείας επιχειρηματικότητας στο Ρέθυμνο.

Με αφορμή την πρόσφατη επίσκεψη του Υφυπουργού Μεταφορών κ. Ταχιάου, αλλά και τα τελευταία δημοσιεύματα η ´Ένωση Δημάρχων Κρήτης εξέδωσε την παρακάτω ανακοίνωση:

Το Μυστήριο του Ιερού Ευχελαίου τέλεσε ο Σεβ. Μητροπολίτης Ιεραπύτνης και Σητείας κ. Κύριλλος το μεσημέρι της Μεγάλης Τετάρτης, 16 Απριλίου 2025, στο Γενικό Νοσοκομείο – Κέντρο Υγείας Σητείας.
Συνεχίζοντας την παράδοση πολλών χρόνων το Περιφερειακό Τμήμα Σητείας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού προσφέρει και φέτος την Τσάντα της Αγάπης σε οικογένειες που έχουν ανάγκη. Και όπως δήλωσε στο Τέλε Κρήτη ο Πρόεδρος του Περιφερειακού Τμήματος Σητείας κ. Παντελής Ανδρουλιδάκης, η πρωτοβουλία αυτή, που έχει γίνει πλέον θεσμός, εντάσσεται στο πλαίσιο της ανθρωπιστικής αποστολής του Ε.Ε.Σ., ενισχύοντας την έννοια της αλληλεγγύης και της προσφοράς ενόψει των γιορτών του Πάσχα.
![]()
Το 80% της παραγωγής λαδιού εσοδείας 2024-2025 έχει μείνει απούλητο μέχρι σήμερα στην Ιεράπετρα και στη Σητεία, ενώ η νέα ελαιοκομική περίοδος φαίνεται – από την καλή ανθοφορία λόγω των όψιμων βροχοπτώσεων – ότι θα είναι πολύ πιο πλούσια σε σύγκριση με τα δύο προηγούμενα χρόνια, όπου η παραγωγή είχε πέσει γύρω στο 30% μιας κανονικής παραγωγικής χρονιάς.

Ένα περιστατικό που αναδεικνύει την αξία της εντιμότητας σημειώθηκε το βράδυ της Τρίτης 15 Απριλίου στην Ανάληψη Μακρύ Γιαλού. Ήταν περίπου 20:50 όταν ο Νικόλαος Ριζωνάκης, εργαζόμενος στο πρατήριο υγρών καυσίμων του κ. Κανναβάκη, εντόπισε στον δρόμο μία ξεχασμένη τσάντα. Η τσάντα ανήκε σε Γερμανό πολίτη και περιείχε 1.750 ευρώ, το διαβατήριό του, την ταυτότητά του και άλλα προσωπικά έγγραφα.
Μέλη της Τοπικής Διοίκησης Λασιθίου μοίρασαν λαμπάδες σε διερχόμενους οδηγούς κατά τη Μεγάλη Εβδομάδα.
Σε ισχύ έχει τεθεί το εορταστικό ωράριο των εμπορικών καταστημάτων της Σητείας από την Κυριακή 13 Απριλίου. Ο εμπορικός κόσμος της περιοχής εκφράζει την ελπίδα για αυξημένη αγοραστική κίνηση, ωστόσο η πρόσβαση στο κέντρο της πόλης συνεχίζει να αποτελεί πρόβλημα λόγω των εν εξελίξει έργων ανάπλασης, γεγονός που προκαλεί επιφυλακτικότητα και συγκρατημένη αισιοδοξία.


Ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης (ΒΟΑΚ) αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα έργα υποδομής για την Κρήτη και ιδιαίτερα για τον νομό Λασιθίου. Σε δήλωσή του στο fonien.gr, ο Δήμαρχος Αγίου Νικολάου, Μανώλης Μενεγάκης, τόνισε τη σημασία της ολοκλήρωσης του έργου μέχρι τη Σητεία, επισημαίνοντας πως πρόκειται για ένα πανλασιθιώτικο αίτημα που ενώνει όλους τους δήμους της περιοχής.

Οι εκπαιδευόμενοι και οι εκπαιδευτές του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Σητείας στο πλαίσιο της διαθεματικής εργασίας τους – project με θέμα «Εθελοντικές Ομάδες και Συλλογικότητες στην ευρύτερη περιοχή της Σητείας» επισκεφτήκαμε το Θέατρο της Σητείας και είχαμε μία πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση την Πέμπτη 4 Απριλίου 2025 με την κα Σύρπου Φανή και την κα Σκαρβελάκη Κατερίνα.

Με ιδιαίτερη επιτυχία και μεγάλη συμμετοχή των Σητειακών πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη εκδήλωση της Σχολής Βυζαντινής Μουσικής της Ιεράς Μητροπόλεως Ιεραπύτνης και Σητείας «Άγιος Ανδρέας ο Κρήτης» ενόψει της Αγίας και Μεγάλης Εβδομάδας, το βράδυ του Σαββάτου του Λαζάρου 12 Απριλίου 2025 στον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου Σητείας, όπου εκτέθηκαν έργα των σπουδαστών της Σχολής Αγιογραφίας και Ψηφιδωτού της Ιεράς Μητροπόλεως στη Σητεία.
Του Σίμου Συμεωνίδη,
Μέλος της ΕΠ Κρήτης του ΚΚΕ, Γραμματέα της ΤΕ Λασιθίου του ΚΚΕ, επικεφαλής και δημοτικός σύμβουλος Σητείας της Λαϊκής Συσπείρωσης Σητείας
