Τρίτη 2 Μαρτίου 2021

Δεν υπάρχει ενδιαφέρον για το Σύλλογο Ξενοδόχων ν. Λασιθίου

 

Μιλώντας στην ΑΝΑΤΟΛΗ ο επί σειρά ετών πρόεδρος των ξενοδόχων του νομού Λασιθίου,  τουριστικός επιχειρηματίας κ. Μανώλης Βαρκαράκης σχολίασε γιατί δεν γίνονται εκλογές στο Σύλλογο Ξενοδόχων του νομού Λασιθίου.

Η απάντησή του ήταν: «Δυστυχώς δεν υπάρχει κανένα ενδιαφέρον. Όλοι μου λένε συνέχισε εσύ! Όμως εγώ θα πρέπει να παραδώσω σε νεότερους, που θα έχουν διάθεση να εργαστούν γιατί η συμμετοχή σε ένα τέτοιο Σύλλογο δεν είναι απλή υπόθεση, απαιτεί αρκετές ώρες εργασίας.

Στο Μεραμπέλλο, όλοι οι μεγάλοι ξενοδόχοι ανήκουν στο ΣΕΤΕ, το Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων και γι’ αυτό δεν δείχνουν ενδιαφέρον για τον τοπικό σύλλογο. Έχω ζητήσει από πολλούς ξενοδόχους να αναλάβουν το σύλλογο, αλλά, σας επαναλαμβάνω, δεν υπάρχει το παραμικρό ενδιαφέρον. Ας έρθουν και εγώ θα τους βοηθήσω με την πείρα που έχω αποκτήσει όλα αυτά τα χρόνια» συμπλήρωσε ο κ. Βαρκαράκης.

 

Πηγή : Ανατολή

Συνολικες προβολες σελιδας