Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ Κ. ΚΟΖΥΡΆΚΗ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΕ ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΙΚΉ ΚΛΙΝΙΚΉ ΓΕΝΙΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

hqdefault
Με αφορμή την ανακοίνωση της διοικήτριας των διασυνδεομένων Νοσοκομείων του Νομού, κ. Σπινθούρη, σχετικά με την <<καταγγελία>> πολίτη για τη λειτουργία της καρδιολογικής κλινικής του Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου και θεωρώντας ότι δεν πρέπει να σιωπούμε
όταν έχομε να συνεισφέρουμε στον δημόσιο διάλογο μέσα από την εμπειρία μας και την γνώση μας, αποφάσισα με την επιστολή αυτή να καταθέσω την μαρτυρία μου ( όχι την άποψή μου), σχετικά με την λειτουργία και την εξυπηρέτηση όλων των εμπλεκόμενων ( ιατρών και νοσηλευτικό προσωπικό) της καρδιολογικής κλινικής του Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου.
Η μητέρα μου και εγώ ήμαστε μόνιμοι κάτοικοι Σητείας. Πριν 40 ημέρες η μητέρα μου παρουσίασε καρδιολογικά προβλήματα. Απευθυνθήκαμε στα ΤΕΠ Σητείας όπου αντιμετώπισαν με τον καλύτερο τρόπο το περιστατικό και δεδομένου ότι δεν εφημέρευε ο μοναδικός καρδιολόγος που έχομε αποφάσισαν να διακομιστεί στο Νοσοκομείο Αγίου Νικολάου.
Προσερχόμενος αγχωμένος στο Γ.Ν.Α.Ν., μία ώρα μετά τη διακομιδή βρέθηκα μπροστά σε μια ευχάριστη κατάσταση, ενώ η μητέρα μου είχε ήδη εξεταστεί ιατρικά με όλους τους ενδεικνυόμενους τρόπους (υπέρηχο, καρδιογράφημα κ.λ.π.) είχε γίνει η διάγνωση και ήδη είχε ξεκινήσει η θεραπεία. Το νοσηλευτικό προσωπικό αν και δεν είναι επαρκές σε αριθμό, αλλά πλήρη σε διάθεση και προσφορά ανταποκρινόταν άμεσα σε οποιοδήποτε κάλεσμα. Η ενημέρωση ήταν πλήρης και αναλυτική για το υπάρχον πρόβλημα. Η διαδικασία αυτή συνεχίστηκε για όλο το 5νθήμερο που χρειάστηκε να νοσηλευτεί. Συνεχείς εξετάσεις, παρακολούθηση, ενημέρωση. Η συμπεριφορά δε αυτή ήταν η ίδια προς όλους τους ασθενείς του θαλάμου. Το σπουδαιότερο για μένα αλλά πιστεύω και για τους ασθενείς και τους συνοδούς τους ήταν το κλίμα ασφάλειας και εμπιστοσύνης που δημιουργούσε η συμπεριφορά και η διαφαινόμενη ιατρική επάρκεια όλων των καρδιολόγων της κλινικής.
https://www.facebook.com/SitiaNea/
Έφυγα με τις καλύτερες εντυπώσεις από το Γ.Ν.Α.Ν ενώ παράλληλα η υγεία της μητέρας μου εξελίσσεται όπως ακριβώς είχαν προβλέψει από την πρώτη ημέρα οι γιατροί.Και επειδή στην Ελλάδα πολλές φορές το αυτονόητο θεωρείται ζητούμενο αλλά και η στοχοποίηση είναι σύνηθες φαινόμενο αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω όλα τα στελέχη της καρδιολογικής κλινικής του Γ.Ν.Α.Ν ΔΗΜΟΣΙΑ.
Υ.Σ. 1. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση η συνεχής ροή ασθενών στο Νοσοκομείο καθώς και η επιτυχής και γρήγορη αντιμετώπισή τους.
Υ.Σ. 2.Θέλω να ευχαριστήσω το ΤΕΠ Σητείας καθώς και το Γ.Ν.Σ, ιατρούς και νοσηλευτές γιατί πραγματικά υπερβάλλουν εαυτούς για να ανταποκριθούν με συνέπεια και αποτελεσματικότητα στην αυξημένη ζήτηση ιατρικής φροντίδας και περίθαλψης που παρουσιάζεται τα τελευταία χρόνια.
Υ.Σ. 3. Δεν ονοματίζω ιατρούς και νοσηλευτές του Γ.Ν.Α.Ν γιατί νομίζω ότι έτσι θα υποβαθμίσω την ουσία της επιστολής μου.
Εξ΄άλλου όλοι ξέρουν.
Υ.Σ. 4. Θέλω να ευχαριστήσω ειδικά εσένα καλή, προσωπική μου φίλη που με την συμπεριφορά σου οπότε ερχόσουν ( και αυτό συνέβη αρκετές φορές) στο θάλαμο απέναντι σ΄όλους τους ασθενείς, μ΄έκανες να νοιώθω περήφανος που με τιμάς με τη φιλία σου. Νάσε καλά Αναστασία
Νίκος Κοζυράκης
Αντιδήμαρχος Σητείας

Πηγή : Style 100fm

Συνολικες προβολες σελιδας