Παρασκευή, 19 Μαΐου 2017

To brand name από τη Σητεία στα γαλλικά delicatessen ως τις αλυσίδες λιανικής του Καναδά

Τα θεμέλια έβαλε ο ζαχαροπλάστης πρόσφυγας παππούς από την Πόλη, φυτεύοντας νέες ρίζες στη Σητεία της Κρήτης. Τα εγγόνια σήμερα οργώνουν τον κόσμο βάζοντας τις συνταγές του παππού τους στα γαλλικά delicatessen και στον μακρινό Καναδά. Εάν αυτός δεν είναι ο ορισμός της εξωστρέφειας, τι μπορεί να είναι;


Τα αδέλφια Καλαμπόκη, ο Αλκιβιάδης και ο Χριστόφορος, έχουν μοιραστεί δουλειές, ευθύνες, υποχρεώσεις. Ο ένας τρέχει έξω να βρει νέες αγορές, να ανοίξει δρόμους, να ρίξει γέφυρες. Ο άλλος τρέχει στη Σητεία, να φτιάξει με τις παλιές δοκιμασμένες πατρογονικές συνταγές μπισκότα, παξιμάδια, καλούδια που θα ταξιδέψουν με διαβατήριο το DEAR CRETE. Δεν κρύβουν τις δυσκολίες, ούτε τον μεγάλο αγώνα, που είναι αδιάκοπος. Παραδέχονται πως μόνος σου θα κάνεις ένα βήμα, με υποστήριξη θα καταφέρεις δέκα. Αλλά πιστεύουν ότι εάν όλοι υπηρετούν τον ίδιο στόχο, τότε καρπώνονται από την επιτυχία. Ξέρουν ότι μια μικρή χώρα, με μικρές επιχειρήσεις, θέλει ακόμα μεγαλύτερη προσπάθεια. Οι αεικίνητοι Κρητικοί δεν αφήνουν έκθεση για έκθεση που να μην επισκεφτούν. Και αναγνωρίζουν ότι για να μπεις στις μεγάλες διοργανώσεις, πρέπει να ανοίξεις μεγάλες πόρτες. «Για μας μια τέτοια πόρτα άνοιξε η Eurobank με τη διοργάνωση “Go International”» λένε. Πέρσι έκλεισαν δύο μεγάλες συμφωνίες. Φέτος, που η διοργάνωση γίνεται στην Κρήτη, το DEAR CRETE είναι έτοιμο να συνεχίσει το οικογενειακό ταξίδι. Θα φτάσουμε παντού, λένε. Και το πιστεύουν. Κι αφού το πιστεύουν, σίγουρα θα φτάσουν.

Από τις αρχές του 20ού αιώνα, όταν ο ζαχαροπλάστης πρόσφυγας από την Κωνσταντινούπολη Αλκιβιάδης Α. Καλαμπόκης εγκαταστάθηκε στη Σητεία της Κρήτης, «παντρεύοντας» στο ζαχαροπλαστείο που άνοιξε στο κέντρο της πόλης πολίτικες και κρητικές συνταγές, κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί το μεγάλο «ταξίδι» που θα έκαναν οι δημιουργίες αυτές, φτάνοντας και σε κορυφαία delicatessen της Γαλλίας.

Το 1956 ο γιος του Αλκιβιάδη, ο Φωκίωνας Καλαμπόκης, διατηρώντας τον παραδοσιακό χαρακτήρα, ξεκίνησε την πρώτη τυποποίηση των προϊόντων, έτσι ώστε η διάθεσή τους να είναι δυνατή και εκτός των ορίων της πόλης της Σητείας. Το 1985 η σκυτάλη περνάει στην τρίτη γενιά της οικογένειας. Τα αδέλφια Αλκιβιάδης και Χριστόφορος, μαζί με το μεράκι για τη ζαχαροπλαστική και την αγάπη τους για την παράδοση, συνεχίζουν με όρεξη, διευρύνοντας την παρουσία της εταιρείας στο εξωτερικό. Η εξωστρέφεια αποτελεί άλλωστε διαρκή στρατηγικό στόχο για την κρητική επιχείρηση που παράγει παραδοσιακά κρητικά μπισκότα με το brand name DEAR CRETE. Προϊόντα που είναι βασισμένα σε άθικτες από τον χρόνο παραδοσιακές συνταγές, φτιαγμένα με ιδιαίτερο μεράκι και ζήλο και με αγνά υλικά κυρίως από την Κρήτη. Βάση, άλλωστε, αποτελεί το μοναδικό εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο Σητείας, μιας περιοχής στην Κρήτη που είναι παγκοσμίως ξακουστή για το περίφημο ελαιόλαδό της.

Η δυναμική επιχείρηση από την Κρήτη, με προϊόντα που έχουν κυρίως εξαγωγικό προσανατολισμό και παρουσία ήδη σε αρκετές χώρες του κόσμου, εντείνει διαρκώς την προσπάθεια να εδραιώσει την παρουσία της στις ανταγωνιστικές μεν, πολλά υποσχόμενες δε αγορές του εξωτερικού.

Για την εταιρεία, όπως αναγνωρίζουν κορυφαία της στελέχη, ο εξωστρεφής προσανατολισμός της εταιρείας ενισχύθηκε ιδιαίτερα με τη συμμετοχή της στο Go In Athens 2016. Εκεί, στο πλαίσιο της διοργάνωσης, εκτός από τις εξαιρετικά πολύτιμες επαφές με μεγάλες και καταξιωμένες εμπορικές εταιρείες από διάφορες χώρες του κόσμου, η εταιρεία πέτυχε δύο εμπορικές σημαντικές συμφωνίες στη Γαλλία και στον Καναδά, με τις εταιρείες Mavrommatis και Kolonaki Group. Έτσι, σήμερα τα προϊόντα DEAR CRETE βρίσκονται τοποθετημένα και στα ράφια κορυφαίων καταστημάτων delicatessen της Γαλλίας, καθώς και σε σημαντικές αλυσίδες σούπερ-μάρκετ στον Καναδά.

«Η συμμετοχή της εταιρείας μας Καλαμπόκης Α.Ε. στο Go In Athens 2016 κρίνεται ιδιαίτερα θετική και πολύτιμη. Μέσω της επιτυχημένης προσπάθειας της Eurobank τα τελευταία 6 χρόνια για τόνωση της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε σημαντικές επαφές B2B, με μεγάλες και καταξιωμένες εμπορικές εταιρείες από διάφορες χώρες του κόσμου. Από τις συναντήσεις αυτές πρόεκυψαν 2 επιτυχημένες εμπορικές συνεργασίες στη Γαλλία και στον Καναδά με τις εταιρείες Mavrommatis και Kolonaki Group. Σήμερα λοιπόν, τα προϊόντα DEAR CRETE βρίσκονται τοποθετημένα στα ράφια κορυφαίων καταστημάτων delicatessen της Γαλλίας καθώς και σε σημαντικές αλυσίδες σούπερ-μάρκετ στον Καναδά και η προσπάθεια τοποθέτησής τους σε νέες αγορές και νέες χώρες συνεχίζεται με αμείωτη ένταση και ιδιαίτερη μεθοδικότητα» δηλώνει χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της εταιρείας Χρ. Καλαμπόκης.

Το “Go” σε αριθμούς “Go International” Πρόγραμμα Επιχειρηματικών Αποστολών. Πρωτοβουλία της Eurobank που ξεκίνησε το 2009 για την ενίσχυση της εξωστρέφειας της ελληνικής οικονομίας και τη στήριξη ελλήνων εξαγωγέων

Έξι επιτυχημένες αποστολές
Ρουμανία 2010
Κύπρος 2011
Σερβία 2011
Ρουμανία 2012
Ρωσία 2013
Αθήνα 2016


520 ελληνικές επιχειρήσεις
880 αγοραστές του εξωτερικού
Περισσότερες από 7.650 Β2Β συναντήσεις

Κρήτη Μάιος 2017
Πάνω από 100 έλληνες εξαγωγείς
50 τουλάχιστον διεθνείς αγοραστές
1000 προκαθορισμένες B2B συναντήσεις μεταξύ Ελλήνων και ξένων επιχειρηματιών.

Πηγή: www.lifo.gr

Συνολικες προβολες σελιδας