Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2017

Διαδικτυακές ευχαριστίες του Μητροπολίτη Ιεραπύτνης και Σητείας Κυρίλλου

Μετά από αποχή τεσσάρων μηνών από τα κοινωνικά δίκτυα, ο Μητροπολίτης Ιεραπύτνης και Σητείας κ. Κύριλλος θέλει να ευχαριστήσει «για τις εκδηλώσεις ἀγάπης, τιμής και χαράς» προς το πρόσωπό του:

Ἐπιθυμῶ νά σᾶς εὐχαριστήσω ἐγκάρδια γιά τίς ἐκδηλώσεις συμπαράστασης, ἀνθρώπινης παραμυθίας καί τίς συλλυπητήριες εὐχές σας γιά τόν ἀδόκητο θάνατο τοῦ μακαριστοῦ Γέροντός μου Μητροπολίτου Ἱεραπύτνης καί Σητείας κυροῦ Εὐγενίου, ὁ ὁποῖος ἡρπάγη κυριολεκτικά εἰς τούς οὐρανούς ἀπό τόν Κύριο τῆς Ζωῆς καί τοῦ Θανάτου!
Ἐπίσης, εὐχαριστῶ ὅλους σας γιά τίς ἐκδηλώσεις ἀγάπης, τιμῆς καί χαρᾶς πρός τήν ἐλαχιστότητά μου, γιά τή μεγάλη αὐτή δωρεά καί χάρη πού μέ ἀξιώσε ὁ Πανοικτίρμων Κύριος, νά ἐκλεγῶ παμψηφεί μέ τίς τίμιες ψήφους τῶν Μελῶν τῆς Ἱερᾶς Ἐπαρχιακῆς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας Κρήτης Μητροπολίτης τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ εἰς διαδοχήν τοῦ μακαριστοῦ Γέροντός μου, στόν τόπο που διακόνησα, ἀγάπησα καί ἀγαπῶ.

Ὡσαύτως, εὐχαριστῶ ὅλους σας γιά τήν μετοχή καί τίς εὐχές σας τόσο κατά τήν εἰς Ἐπίσκοπον χειροτονία μου, ὅσο καί κατά τήν ἐνθρόνισή μου. Ἔστω καί καθυστερημένα, ζητῶ συγγνώμη καί τήν κατανόησή σας, πού δέν ἀπάντησα προσωπικά στόν καθένα σας. Δόξα τῷ Θεῷ πάντων ἕνεκα!!!

Πηγή : Ανατολή

Συνολικες προβολες σελιδας