Δευτέρα, 23 Ιανουαρίου 2017

Πρόταση για την επικείμενη αναμοριοδότηση των σχολικών μονάδων



Ένα πάγιο αίτημά μας τα τελευταία χρόνια είναι η αναμοριοδότηση των σχολικών μας μονάδων. Είχε ξεκινήσει η διαδικασία της αναμοριοδότησης κατά το έτος 2010-2011, αλλά η όλη διαδικασία έμεινε στα χαρτιά από την ηγεσία του τότε Υπουργείου Παιδείας. 

Η διαδικασία της αναμοριοδότησης των σχολικών μονάδων είναι πράξη που δεν επιφέρει κανένα κόστος αλλά αποτελεί αποτέλεσμα πολιτικής βούλησης για τη λύση ενός σοβαρού προβλήματος της δημόσιας εκπαίδευσης. Με το ΠΔ.111 16/10/2016 εκκινείται εκ νέου η διαδικασία στην οποία η εκπαιδευτική κοινότητα καλείται να καταθέσει τις προτάσεις της για την αναμοριοδότηση των σχολείων μας.
Ως Ανεξάρτητη Ενωτική Εκκίνηση Εκπαιδευτικών Π.Ε. είχαμε καταθέσει μια ολοκληρωμένη πρόταση αναμοριοδότησης από την οποία ένα μεγάλο μέρος της πλέον υλοποιείται με το ΠΔ.111 του 2016.
Τα κριτήρια αναμοριοδότησης των σχολικών μονάδων οφείλουν να κινούνται πάντα στα πλαίσια της στήριξης και ενίσχυσης των ολιγοθέσιων και δυσπρόσιτων σχολείων της υπαίθρου, δίνοντας στα τελευταία το μέγιστο της μοριοδότησης. Μια ενέργεια όχι μόνο αναγκαία για τη στήριξη και ενίσχυση των συγκεκριμένων σχολείων αλλά και μια επιβράβευση των συναδέλφων που θα υπηρετήσουν σε αυτά.
Σημαντικό βήμα η εξίσωση των μορίων των σχολείων της πρωτοβάθμιας με αυτά της δευτεροβάθμιας δίδοντας στα 1/θέσια και 2/θεσια δυσπρόσιτα το μέγιστο των μορίων δηλ 13.
Μία ολοκληρωμένη και πλήρως τεκμηριωμένη πρόταση οφείλει να λαμβάνει υπόψη, τις τοπικές ιδιαιτερότητες, οι οποίες στην Ελλάδα είναι πολλές (γεωγραφικό ανάγλυφο, ορεινές και νησιωτικές περιοχές, ολιγοθέσια και πολυθέσια, δυσπρόσιτα, απομακρυσμένα σχολεία στην ηπειρωτική Ελλάδα- στα νησιά, απόσταση από τις διευθύνσεις εκπαίδευσης κλπ).
Με σοβαρότητα και υπευθυνότητα καταθέτουμε, ως ΑΕΕΚΕ, την  πρότασή μας για ένα ολοκληρωμένο αλλά παράλληλα και ευέλικτο πλαίσιο αναμοριοδότησης των σχολείων της χώρας, ως βάση συζήτησης η οποία επιδέχεται τις όποιες τροποποιήσεις για να έχει ευρύτερη, δίκαιη και αντικειμενική εφαρμογή. Στα πλαίσια αυτά όμως δεν θα μπορέσει να πραγματοποιηθεί με σοβαρότητα η αναμοριοδότηση των σχολείων μας εφόσον δεν συνδυαστούν ορισμένες προϋποθέσεις:
Α) Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να πραγματοποιήσει διάλογο και να σεβαστεί τις προτάσεις που θα κατατεθούν,
Β) Οι τοπικοί σύλλογοι να αφουγκραστούν τους συναδέλφους μέσα από διαδικασίες γενικών συνελεύσεων ή ανοικτών διαδικασιών διευρυμένων ΔΣ κλπ και να συνεργαστούν με τους αιρετούς των ΠΥΣΠΕ και ΑΠΥΣΠΕ για να υπάρχει ενιαία έκφραση σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο.
Γ) Οι δευτεροβάθμιες οργανώσεις (π.χ. ΔΟΕ) μαζί με τους αιρετούς στα κεντρικά υπηρεσιακά συμβούλια να συνηγορήσουν στη διαμόρφωση ενός κεντρικού πλαισίου εφαρμογής μοριοδοτήσεων και να συμβάλουν στην δίκαιη κατανομή στα σχολεία της χώρας.
Δ) Ευκαιρία για τους αιρετούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αποτελεί η σύσκεψη αιρετών που διοργανώνει η ΔΟΕ στις 23 Ιανουαρίου στην Αθήνα. Ένα σημαντικό μέρος της σύσκεψης θα πρέπει να αφιερωθεί στο ζήτημα της αναμοριοδότησης για να υπάρχει ενιαία αποτύπωση των μοριοδοτήσεων σε όλη την Ελλάδα.
Η διαδικασία θα καθορίσει τον εκπαιδευτικό χάρτη ενισχύοντας ή μη σχολεία και περιοχές για τα επόμενα χρόνια, επομένως η διαδικασία αυτή εφόσον αντιμετωπιστεί με επιπολαιότητα μπορεί να προκαλέσει σοβαρή ζημιά σε σχολεία και περιοχές της χώρας.
Στα πλαίσια αυτά και σύμφωνα με τους περιορισμούς που θέτει το Π.Δ.111 προτείνουμε να διαμορφωθεί η γενική ταξινόμηση των αναμοριοδοτήσεων σύμφωνα με ορισμένους άξονες που αθροιστικά θα προκύπτει η μοριοδότηση της κάθε σχολικής μονάδας:

Α) ΟΡΓΑΝΙΚΟΤΗΤΑ (συνδυασμός της οργανικότητας και της λειτουργικότητας λαμβάνοντας υπόψη τα στατιστικά δεδομένα των γεννήσεων της περιοχής σε βάθος 10ετίας)
* 1/θέσιο Σχολείο μέχρι +4 μόρια
* 2/θέσιο Σχολείο μέχρι +3 μόρια
* 3/θέσιο Σχολείο μέχρι +2 μόρια
* 4/θέσιο-5/θέσιο Σχολείο μέχρι +1 μόρια

Β) Ορεινές και νησιωτικές περιοχές μέχρι +2 μόρια

Γ) Περιορισμένη ή δύσκολη συγκοινωνία  μέχρι + 3μόρια (+1 μέτρια,+2 δύσκολη+3 πολύ δύσκολη)

Δ) Απόσταση από την έδρα της Διεύθυνσης ή του νομού
* Από 5-20 χιλιόμετρα +1 μόριο
* Από 21-40 χιλιόμετρα +2 μόρια
* Από 41-60 χιλιόμετρα +3 μόρια
* Από 60 και άνω χιλιόμετρα +4 μόρια

Ε) Ανάλογη μοριοδότηση των δημοτικών και νηπιαγωγείων της ίδιας περιοχής.

ΣΤ) Εξίσωση μορίων δομών Ειδικής Αγωγής με τα Γενικής Αγωγής. Άρση της χρόνια αδικίας.

Επισημαίνουμε ότι η παραπάνω πρόταση μοριοδότησης δεν αποτελεί αποτέλεσμα επιστημονικής μελέτης (επομένως επιδέχεται διορθώσεις και/ή προσθήκες) αλλά διεκδικεί να συμβάλει στην κατεύθυνση της ενιαίας αντιμετώπισης σε τοπικό, περιφερειακό και πανελλαδικό επίπεδο της αναμοριοδότησης των σχολικών μας μονάδων με γνώμονα την ενίσχυση των απομακρυσμένων, νησιωτικών, ολιγοθέσιων και δύσκολων περιοχών. Πάνω σε αυτή τη βάση η πρότασή μας είναι ανοικτή σε σκέψεις και βελτιωτικές προτάσεις από κάθε συνάδελφο ή δύναμη του κινήματος που θέλει να συνδράμει στην προσπάθεια αυτή.
Ζ) Ειδικές συνθήκες (1 μόριο σε εξαιρετικές περιπτώσεις.)
Α) κατανομή μαθητικού πληθυσμού (+40% αλλοδαποί, μειονοτικά, κλπ)
Β)Έντονες κοινωνικές ιδιαιτερότητες


ΣΤ) Εξατομίκευση της απόκτηση των μορίων για τον κάθε συνάδελφο ανάλογα με τον τόπο καταγωγής ή συμφερόντων του  και με ανώτατο συντελεστή βαρύτητας το 2 (π.χ. ένας συνάδελφος που υπηρετεί από τον Έβρο στην Κρήτη να λαμβάνει τα μόρια συνθηκών του σχολείου με έναν συντελεστή  όπου στην ουσία θα “αμείβεται” με περισσότερα μόρια σε σχέση με τον κρητικό συνάδελφό του) αυτό θα γίνεται με συντελεστές.
 Ενδεικτικά παραθέτουμε παράδειγμα για υπηρέτηση στην Κρήτη όπου με την ανάλογη προσαρμογή προκύπτει για κάθε περιφέρεια της χώρας:
Ο συνάδελφος από την Κρήτη για να υπηρετήσει στους νομούς της Κρήτης θα έχει συντελεστή 1
Από την Αττική στην Κρήτη συντελεστής  1,2
Από Κεντρική Ελλάδα στην Κρήτη συντελεστής  1,3
Από τη Δυτική Ελλάδα στην Κρήτη συντελεστής  1,4
Από νησιά νοτίου αιγαίου στην Κρήτη συντελεστής  1,5
Από νησιά βορείου Αιγαίου στην Κρήτη συντελεστής  1,5
Από Ιόνια Νησιά στην Κρήτη συντελεστής  1,5
Από Θεσσαλία στην Κρήτη συντελεστής  1,6
Από Ήπειρο στην Κρήτη συντελεστής  1,6
Από Δυτική Μακεδονία στην Κρήτη συντελεστής  1,7
Από Κεντρική Μακεδονία στην Κρήτη συντελεστής  1,9
Από την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη στην Κρήτη συντελεστής  2

Α/Α
ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΙΣΧΥΟΥΣΑ
Σύνολο
Οργανικότητα
Ορεινές κ Νησιωτικές
Δύσκολη Συγκοινωνία
Απόσταση από έδρα Νομού

1
6/θ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
Η
12
0
2
3
4
42,5
2
1ο 12/θ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ
Α
3
0
2
1
0
0
3
2ο 12/θ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ
Α
3
0
2
1
0
0
4
3ο 12/θ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ
Α
3
0
2
1
0
0
5
4ο 12/θ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ
Α
3
0
2
1
0
0
6
5ο 6/θ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ
Α
3
0
2
1
0
0
7
9/Θ ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΛΟΥΝΤΑΣ
Γ
4
0
2
1
1
10,8
8
6/θ ΔΗΜ.ΣΧ. ΚΡΙΤΣΑΣ
Γ
5
0
2
2
1
9,9
9
2/Θ ΔΗΜ. ΣΧ. ΚΡΟΥΣΤΑ
Δ
8
3
2
2
1
14,3
10
6/θ ΔΗΜ. ΣΧ. ΚΑΛΟΥ ΧΩΡΙΟΥ
Γ
4
0
2
1
1
13,7
11
1ο 6/θ ΔΗΜ. ΣΧ. ΝΕΑΠΟΛΗΣ
Β
4
0
2
1
1
15
12
2ο 6/θ ΔΗΜ. ΣΧ. ΝΕΑΠΟΛΗΣ
Β
4
0
2
1
1
15
13
6/θ ΔΗΜ. ΣΧ. ΣΕΙΣΙΟΥ
Δ
6
0
2
2
2
24,7
14
1ο 12/Θ ΔΗΜ. ΣΧ. ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
Α
5
0
2
1
2
36,4
15
2ο 12/Θ ΔΗΜ. ΣΧ. ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
Α
5
0
2
1
2
36,4
16
3ο 12/Θ ΔΗΜ. ΣΧ. ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
Α
5
0
2
1
2
36,4
17
4ο 12/Θ ΔΗΜ. ΣΧ. ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
Α
5
0
2
1
2
36,4
18
5ο 12/Θ ΔΗΜ. ΣΧ. ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
Α
6
0
2
2
2
36,4
19
4/θ ΔΗΜ.ΣΧ. ΜΥΡΤΟΥ
Ε
8
1
2
2
3
51,9
20
6/θ ΔΗΜ.ΣΧΟΛ. ΚΕΝΤΡΙΟΥ
Β
6
0
2
2
2
34,7
21
6/θ ΔΗΜ. ΣΧ. ΝΕΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ
Δ
8
0
2
2
3
44,9
22
4/Θ ΔΗΜ. ΣΧ. ΠΑΧΕΙΑΣ ΑΜΜΟΥ
Γ
6
1
2
1
2
21,8
23
2/Θ ΔΗΜ. ΣΧ. ΚΑΛΑΜΑΥΚΑΣ
Ζ
10
3
2
3
2
26,9
24
1/θ ΔΗΜ. ΣΧ. ΜΑΛΩΝ
Η
13
4
2
3
4
62,8
25
2/θ ΔΗΜ. ΣΧ. ΚΑΤΩ ΧΩΡΙΟΥ
Γ
8
3
2
1
2
30,2
26
6/θ ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΕΡΜΩΝ
Δ
8
0
2
2
4
47
27
1ο 6/Θ ΔΗΜ. ΣΧ. ΣΗΤΕΙΑΣ
Β
7
0
2
1
4
69,5
28
4ο 6/Θ ΔΗΜ. ΣΧ. ΣΗΤΕΙΑΣ
Β
7
0
2
1
4
69,5
29
2ο 12/Θ ΔΗΜ. ΣΧ. ΣΗΤΕΙΑΣ
Β
7
0
2
1
4
69,5
30
3ο 12/Θ ΔΗΜ. ΣΧ. ΣΗΤΕΙΑΣ
Β
7
0
2
1
4
69,5
31
6/Θ ΔΗΜ. ΣΧ. ΚΟΥΤΣΟΥΡΑ
Ε
9
0
2
3
4
105,9
32
2/Θ ΔΗΜ. ΣΧ. ΓΟΥΔΟΥΡΑ
Η
12
3
2
3
4
75,4
33
4/Θ ΔΗΜ. ΣΧ. ΠΙΣΚΟΚΕΦΑΛΟΥ
Β
8
1
2
1
4
68,2
34
4/Θ ΔΗΜ. ΣΧ. ΣΦΑΚΑΣ
ΣΤ
9
1
2
3
3
40,9
35
3/Θ ΔΗΜ. ΖΑΚΡΟΥ
Ζ
12
2
2
3
4
102,9
36
3/Θ ΔΗΜ. ΣΧ. ΣΚΟΠΗΣ
Γ
9
2
2
1
4
61,9
37
6/Θ ΔΗΜ. ΣΧ. ΠΑΛΑΙΚΑΣΤΡΟΥ
Γ
8
0
2
2
4
85,8
38
2/Θ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΡΜΕΝΩΝ
Ζ
12
3
2
3
4
78,9
39
7/Θ ΔΗΜ. ΣΧ. ΜΑΚΡΥ ΓΙΑΛΟΥ
Ε
9
0
2
3
4
60,8

















Α/Α
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ
ΙΣΧΥΟΥΣΑ
Σύνολο
Οργανικότητα
Ορεινές κ Νησιωτικές
Δύσκολη Συγκοινωνία
Απόσταση από έδρα Νομού

1
1/θ ΝΗΠ. ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ
Η
12
0
2
3
4
42,5
2
1ο 2/θ  ΝΗΠ. ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ
Α
3
0
2
1
0
0
3
3ο 2/θ  ΝΗΠ. ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ
Α
3
0
2
1
0
0
4
4ο 2/θ  ΝΗΠ. ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ
Α
3
0
2
1
0
0
5
5ο 2/θ  ΝΗΠ. ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ
Α
3
0
2
1
0
0
6
6ο 2/θ ΝΗΠ. ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ
Α
3
0
2
1
0
0
7
2/θ ΝΗΠ. ΕΛΟΥΝΤΑΣ
Γ
4
0
2
1
1
10,8
8
2/Θ ΝΗΠ. ΚΑΛΟΥ ΧΩΡΙΟΥ
Γ
4
0
2
1
1
13,7
9
2/θ ΝΗΠ. ΚΡΙΤΣΑΣ
Γ
5
0
2
2
1
9,9
10
1ο 2/θ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΝΕΑΠΟΛΗΣ
Β
4
0
2
1
1
15
11
2ο 2/θ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΝΕΑΠΟΛΗΣ
Β
4
0
2
1
1
15
12
2/θ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΕΙΣΙΟΥ
Δ
6
0
2
2
2
24,7
13
1ο 2/θ  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
Α
5
0
2
1
2
36,4
14
2ο 2/θ  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
Α
5
0
2
1
2
36,4
15
3ο 2/θ  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
Α
5
0
2
1
2
36,4
16
4ο 2/θ  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
Α
6
0
2
1
2
36,4
17
5ο 2/θ  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
Α
5
0
2
1
2
36,4
18
6ο 2/θ  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
Α
5
0
2
1
2
36,4
19
7ο 2/θ  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
Α
5
0
2
1
2
36,4
20
2/Θ ΝΗΠ. ΝΕΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ
Δ
8
0
2
2
3
44,9
21
2/θ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΦΕΡΜΩΝ
Δ
8
0
2
2
4
47
22
1/Θ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΤΩ ΧΩΡΙΟΥ
Γ
8
3
2
1
2
30,2
23
1/Θ ΝΗΠ. ΠΑΧΕΙΑΣ ΑΜΜΟΥ
Γ
6
1
2
1
2
21,8
24
2/θ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΕΝΤΡΙΟΥ
Β
6
0
2
2
2
34,7
25
1/Θ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΛΩΝ
Η
13
4
2
3
4
62,8
26
1/θ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΥΤΣΟΥΡΑ

9
0
2
3
4
105,9
27
1/θ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΖΑΚΡΟΥ
Ζ
11
2
2
3
4
102,9
28
1/θ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΖΗΡΟΥ
Ζ
12
3
2
3
4
78,9
29
2/θ ΝΗΠ. ΠΑΛΑΙΚΑΣΤΡΟΥ
Γ
8
0
2
2
4
85,8
30
1ο 2/θ   ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ
Β
7
0
2
1
4
69,5
31
2ο 2/θ   ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ
Β
7
0
2
1
4
69,5
32
3ο 2/θ   ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ
Β
7
0
2
1
4
69,5
33
4ο 2/θ   ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ
Β
7
0
2
1
4
69,5
34
5ο 2/θ   ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ
Β
7
0
2
1
4
69,5
35
6ο 2/θ   ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ
Β
7
0
2
1
4
69,5
36
1/θ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΚΟΠΗΣ
Γ
9
2
2
1
4
61,9
37
1/θ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΦΑΚΑΣ
ΣΤ
9
1
2
3
3
40,9
38
2/Θ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΚΡΥ  ΓΙΑΛΟΥ

9
0
2
3
4
60,8
39
1/Θ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΡΟΥΣΤΑ

8
3
2
2
1
14,3

ΣΜΕΑ-ΔΗΜΟΤΙΚΑ
ΙΣΧΥΟΥΣΑ
Σύνολο
Οργανικότητα
Ορεινές κ Νησιωτικές
Δύσκολη Συγκοινωνία
Απόσταση από έδρα Νομού


3/θ  ΕΙΔ.  Δ. ΣΧ. ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΥ
Α
3
0
2
1
0
0

Τ.Ε.  1ου  Δ. ΣΧ. ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ
Α
3
0
2
1
0
0

Τ.Ε.   2ου Δ. ΣΧ. ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ
Α
3
0
2
1
0
0

Τ.Ε.   3ου Δ. ΣΧ. ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ
Α
3
0
2
1
0
0

Τ.Ε  4ου Δ. ΣΧ. ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ
Α
3
0
2
1
0
0

Τ.Ε.           ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΛΟΥΝΤΑΣ
Γ
4
0
2
1
1
10,8

Τ. Ε.           ΔΗΜ. ΣΧ. ΚΡΙΤΣΑΣ
Γ
5
0
2
2
1
9,9

Τ.Ε.   1ου   ΔΗΜ. ΣΧ. ΝΕΑΠΟΛΗΣ
Β
4
0
2
1
1
15

Τ.Ε.   2ου   ΔΗΜ. ΣΧ. ΝΕΑΠΟΛΗΣ
Β
4
0
2
1
1
15

Τ.Ε.  1ου  ΔΗΜ. ΣΧ. ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
Α
5
0
2
1
2
36,4

Τ.Ε.  2ου  ΔΗΜ. ΣΧ.ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
Α
5
0
2
1
2
36,4

Τ.Ε.  3ου  ΔΗΜ. ΣΧ. ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
Α
5
0
2
1
2
36,4

Τ.Ε.  4ου  ΔΗΜ. ΣΧ. ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
Α
5
0
2
1
2
36,4

Τ. Ε. 5ου  ΔΗΜ. ΣΧ. ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
Α
6
0
2
1
2
36,4

Τ.Ε.      Δ. ΣΧ. ΝΕΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ
Δ
8
0
2
2
3
44,9

2/Θ  ΕΙΔ. Δ. ΣΧ. ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
Α
5
0
2
1
2
36,4

3/θ   ΕΙΔ. ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΣΗΤΕΙΑΣ
Β
7
0
2
1
4
69,5

Τ.Ε.  2ου   ΔΗΜ. ΣΧ. ΣΗΤΕΙΑΣ
Β
7
0
2
1
4
69,5

Τ.Ε.  3ου   ΔΗΜ. ΣΧ. ΣΗΤΕΙΑΣ
Β
7
0
2
1
4
69,5

Τ.Ε. 4ΟΥ ΔΗΜ. ΣΧ. ΣΗΤΕΙΑΣ
Β
7
0
2
1
4
69,5

Τ.Ε. 6/Θ ΔΗΜ. ΣΧ ΚΟΥΤΣΟΥΡΑ
Β
9
0
2
3
4
60,8

Τ.Ε.  ΔΗΜ. ΣΧ. ΜΑΚΡΥ ΓΙΑΛΟΥ
Ε
9
0
2
3
4
105,9












ΕΝΟΤΗΤΑ - ΑΓΩΝΑΣ – ΑΝΑΤΡΟΠΗ

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε.
ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ

Συνολικες προβολες σελιδας