Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

Μήνυμα Αναγνώστη Σχετικά με τα Λαγόψαρα


Την καλησπέρα μου από την Κάτω Ζάκρο.

Τα τελευταία 3 χρόνια σαν ερασιτέχνης ψαράς με καλάμι από τα βράχια
αντιμετωπίζω τεράστιο πρόβλημα με τα λαγόψαρα.
Ακόμα και χωρίς μπασμό εμφανίζονται από το πουθενά,
Κόβουν αθόρυβα το παράμαλλο και καταπίνουν το αγκίστρι μαζί με το δόλωμα.

Μου καταστρέφουν σε μηδέν χρόνο όλα τα παράμαλλα και μου χαλούν
την απόλαυση και τη χαλάρωση του ψαρέματος.
Έτσι αποφάσισα να τα εκδικηθώ.
Μόλις εμφανιστούν, που συνήθως είναι κοπάδι από 2 έως 15 άτομα,
αμέσως αλλάζω εξοπλισμό βάζω τετραπλό συρμάτινο παράμαλλο και ροφάγκιστρο.
Δολώνω ολόκληρη την γαρίδα ακαθάριστη και μέσα σε μία ώρα τα πιάνω όλα.
Τα απλώνω πάνω στα βράχια και συνεχίζω ανενόχλητα να απολαμβάνω το
ψάρεμα μου,
Όποιος θέλει ας ακολουθήσει το παράδειγμά μου.
Έτσι θα συνεχίσει να απολαμβάνει το ψάρεμα του και θα βοηθήσει και στη
καταπολέμηση των λαγόψαρων.

Φιλικά Γίωργης Πλατανάκης.
      Κάτω Ζάκρος.  


Συνολικες προβολες σελιδας