Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

Μιχ. Καρχιμάκης: Κανείς δεν θα με εμποδίσει να συγκρούομαι με ύποπτες συμπεριφορές

"Διαβάζω σε μέρος του τύπου,μετα την δημόσια παρέμβαση μου για έλεγχο πιθανής μεθόδευσης απο υπουργό,προκειμένου να απαλλαγεί απο φορολογικό πρόστιμο οικογενειακή του
επιχείρηση,της οποίας διετέλεσε μελος της διοίκησης της, ΟΤΙ.
Πηγές της Ν.Δ υπενθυμίζουν οτι έχει ασκηθεί σε βάρος μου,δίωξη, περι παραβίαςης μυςτικών της πολιτείας. Δίωξη Προφανως άδικη και ανυπόστατη,με στημένες μαρτυρίες γνωστων υποδίκων αλλα και καταδικασμένων,που χρηςιμοποιουν μεθοδεύσεις υπόκοσμου.
Για ΕΓΓΡΑΦΑ της ΕΥΠ,οπως ακόμα μια φορά με ανακρίβεια αναπαράγεται,τα οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ
Τους υπενθυμίζω λοιπόν και τους επισημαίνω,οτι καμμιά επιχείρηςη δίωξης μου,δεν θα με εμποδίσει να συγκρούομαι με ύποπτες,ανήθικες και προκλητικές παρεμβάσεις και συμπεριφορές σε βάρος του δημοσίου χρήματος και συμφέροντος.
Κανένας απο όπου και αν προέρχεται και οποία μεθοδευμένη δίωξη και αν επικαλεστεί δεν θα επιτρέψω να μου αφαιρέσει το δικαίωμα του μέσου ευσυνείδητου πολίτη,να αντιπαρατίθεμαι με φαινόμενα πιθανής διαφθοράς στη δημόσια ζωη,με σκοπό την διερεύνηση τους και την απόδοση ευθυνών .
Δεν διετέλεσα και δεν προτίθεμαι να διατελέσω υπό την ομηρία κανενός,παρά μονο της συνείδησης μου".

Πηγή : Creta live

Συνολικες προβολες σελιδας